کد خبر 1152809
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
لواندوفسکی: تا صد سال آینده بازیکنی مثل «مسی» نخواهیم دید

مهاجم گلزن تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، گفت: «لیونل مسی» یکی از بهترین‌های تاریخ است و به نظر من تا ۱۰۰ سال آینده بازیکنی مثل او نمی‌بینیم.

به گزارش مشرق، با توجه به اینکه فوق ستاره بارسلونا در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی برای خرید او نقشه کشیده‌اند. اما هنوز مقصد مسی در سال آینده مشخص نیست.

«روبرت لواندوفسکی» مهاجم لهستانی و گلزن تیم فوتبال بایرن مونیخ در گفت و گو با نشریه اوله در مورد کاپیتان کاتالان‌ها، اظهار داشت: او بازیکن بزرگی است. مسی یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال است. انتظارات از مسی خیلی زیاد است و به نظر من چیزهایی که او به عنوان یک فوتبالیست بدست آورده را هیچ‌کسی نتواند دوباره بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

مسی دیگر آن فوتبالیست سابق نیست

وی ادامه داد: شاید شما باید صد سال صبر کنید تا کسی دوباره مانند مسی متولد شود. با کارهایی که مسی در فوتبال انجام داده، او یکی از بزرگترین افراد تاریخ بوده و خواهد بود.

توپ طلای سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کسی اهدا نشد اما لواندوفسکی در کنار مسی برای عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا نامزد شده است. مسی تا کنون ۶ بار توپ طلا را بدست آورده است.

لواندوفسکی در این خصوص، گفت: من می‌دانم که مسی نیز می‌خواهد این جایزه را دوباره بدست آورد. این موضوع منظقی است چرا که وظیفه ما این است تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

این مهاجم لهستانی همچنین در مورد درگذشت «دیگو آرماندو مارادونا» نیز، تصریح کرد: غم بزرگی است. این خبر بدترین خبری بود که شنیدم. اینکه بازیکنی افسانه‌ای از بین ما رفته برای تمام فوتبال بسیار ناراحت‌کننده است. همه ما ناراحت هستیم اما این اتفاق رخ داده است. وقتی مارادونا بازی می کرد من تازه به دنیا آمده بودم اما به خوبی می‌دانم که او در فوتبال و در جام جهانی ۱۹۸۶ چه عملکرد خوبی داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس